miércoles, 2 de mayo de 2007

Excursio de la Garrotxa

Dilluns dia 2 de abril vam marxar cap a dos quarts de deu del matí i vam pujar amb dues furgonetes i van venir el Joaquim, el Marc, la Elisabet, la Reneé, el Siscu, el Che-lin, la Carol, la Montse, el Guillem, el Ferran Rius, l' Anna, la Gemma i la Mireia. Vam recollir als de Reus i van venir el Ruben, el David, el Manolo, la Maria Rosa, la Tere, el Maurici, la Carol, i la Ivet i vam arribar a les 15 .30 de la tarda a Olot i vam instalar les habitacions i vam fer els llençols i despres vam fer una volta a prendre algo i despres vam anar a sopar a l'alberg i despres de sopar vam anar a dormir.

El dimarts dia 3 al mati vam llevar els nois i ens vam dutxar i vam esmorzar i despres de esmorzar vam anar a la fageda d' en jorda i despres vam a anar a la fabrica dels iogurts i despres vam a anar a l 'alberg perque plovia molt i vam dinar a la casa de colonies i vam fer una migdiada i despres vam anar a comprar una postal i despres de donar un tomb vam a anar a l 'alberg i vam anar a sopar i despres vam anar a dormir.

El Dimecres 4 al mati vam llevar i ens vam dutxar els nois i vam anar a esmorzar i vam recollir les motxilles a la biblioteca i despres vam veure el volca montsacopa i vam a la muntanya i despres vam anar a dinar a l' alberg i despres de dinar vam marxar cap a casa.