miércoles, 28 de marzo de 2007

Campionat d'Espanya de Natació


El cap de Setmana del 24 i 25 de març es va celebrar el Campionat d'Espanya de Natació.
Quan vam arribar a Lleida a l'Hotel, vam deixar les maletes i ens van deixar les claus de les habitacions per instal·lar-nos. Els monitors es deien Carles i Gaspar i les tres monitores no recordo com es deien. Vaig competir en dos estils: crol i esquena. Dissabte al matí vaig quedar 2a de crol, i diumenge vaig quedar 3a d'esquena. Dissabte vam anar a dinar de restaurant i a la tarda vam tornar a nadar. Al vespre vam anar a sopar i després de sopar vam anar a la discoteca a prendre alguna cosa i vam ballar quasi tota la nit. Vam anar a dormir molt tard perquè la Mireia també va anar a un concert de la Lorena.

M'ho vaig passar molt bé en aquest campionat. em va agradar participar-hi.

Mariona

No hay comentarios: